نمایندگی رسمی شیائومی

  • ۰
  • ۰

 وب سایت Weibo در پستی کوتاه، از فنآوری جدید شارژ توسط شرکت شیائومی خبر داد. شیائومی پیش از این سیستم هایپر شارژ را در گوشی شیائومی 11 تی پرو (Xiaomi 11T Pro) به کار برده بود که تهیه این گوشی هوشمند از سایت تسک میران امکان پذیر است. سپس این شرکت فنآوری هایپر شارژ را به صورت جداگانه روانه بازار کرد. اکنون خبرها نشان می‌دهد که شیائومی قصد استفاده از تکنولوژی جدید شارژ در سال آینده میلادی را دارد.

افزایش ظرفیت باتری گوشی های بعدی شیائومی

نمایندگی تسک میران طبق اطلاعات به دست آمده از پستی که Weibo منتشر ساخت، اعلام می‌نماید که سیستم جدید شارژ شیائومی می‌تواند تا سه برابر انرژی را درون محتوای سیلیکونی باتری حفظ نماید. بنابراین باتری با میزان ظرفیت بیشتری ساخته خواهد شد.

آیا باتری لیتیوم یونی می‌تواند در کنترل دمای سسیستم جدید شارژ مفید باشد؟

همچنین کنترل دما با استفاده از حسگرهای اضافی نیز انجام می‌پذیرد. البته با توجه به احتمال استفاده از باتری لیتیوم یونی در این گوشی که با گرما ارتباط خوبی ندارد، تردیدهایی همراه بهره بردن از آن در گوشی های آینده شیائومی وجود دارد. چرا که کنترل دما در این باتری بسیار دشوار است.

منبع: https://miiran.com/blog/%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی