نمایندگی رسمی شیائومی

  • ۰
  • ۰

مشخصات ظاهری ساعت جدید شیائومی

در ابتدای ماه دسامبر حدسیاتی در مورد ساعت شیائومی شنیده شد و اکنون علی رغم اخبار کم، تصویر بازاریابی شده‌ای نیز از آن به دست آمده است.با توجه به تصویر به دست آمده، این ساعت برعکس می بندهای شیائومی صفحه‌ای دایره‌ای شکل دارد. تصویری که یادآور آمازفیت‌های شیائومی (Xiaomi Amazfit) است. همچنین با وجود آنکه طراحی می بندهای شیائومی، به ویژه می بند 5 و می بند 6 بدون دکمه می‌باشد، اما ساعت S1 شیائومی با دکمه هایی روی قاب همراه خواهد شد. از طرف دیگر حذف نام می در این ساعت، بار دیگر یادآور آغاز مرحله جدید فعالیت این شرکت بزرگ چینی است.

جزئیات آخرین رونمایی سال ۲۰۲۱ میلادی شیائومی

شرکت شیائومی برای آخر سال میلادی برنامه ویژه‌ای در نظر گرفته است. با توجه به اخبار به دست آمده در این روز شیائومی هم از سری گوشی های جدید با نام شیائومی ۱۲ و نسخه جدید رابط کاربری یعنی MIUI 13 رونمایی می‌کند، هم از ساعت S1 خود. هنوز جزئیاتی از این ساعت به دست نیامده است. آخرین رونمایی محصولات شیائومی در 2021 میلادی، نخست در چین خواهد بود. زمان این رویداد ساعت 19:30 بیست و هشتم دسامبر اعلام شده است.

منبع: https://miiran.com/blog/%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-%D8%A7%D8%B3-1-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C/

  • ۰۰/۱۰/۱۳
  • تسک میران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی