نمایندگی رسمی شیائومی

۱۲ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در چند سال گذشته بازار خرید و فروش اتومبیل های چینی بستری امن و موردعلاقه سازندگان تبدیل شده و انتظار می‌رود به زودی نیز قوی تر گردد. بنابراین سالانه افزایش تعداد سازندگان ماشین، این بازار را وسیع و وسیع تر می‌نماید. یکی از این شرکت هایی که به زودی با ساخت ماشین الکتریکی خود در رشد این بازار سهیم می‌شود، شرکت تولید محصولات خانگی و گوشی هوشمند شیائومی است که در ایران با نام تسک میران همراه شناخته می‌شود.

از تولید گوشی هوشمند تا ساخت ماشین

پیش از این شرکت های دیگری در ساخت ماشین های برقی فعالیت داشته‌اند. نمونه آن سونی است که به عنوان نخستین شرکتی که ماشین برقی تولیدِ خود را آزمایش کرد. همچنین گروه تله کام و سازنده گوشی های هوآوی نیز علاقه‌مند به وارد شدن به بازار ساخت این وسیله هستند. کمپانی چینی شیائومی نیز مانند همتای آمریکایی یعنی اپل یکی از نوآوران در این زمینه خواهد بود؛ چرا که با افتتاح خط تولید انبوه ماشین های خودران مسیر زندگی مصرف کنندگان را هموارتر می‌سازد. درست مانند اتفاقی که با تولید جدیدترین گوشی های شیائومی رقم می‌زند.

منبع:https://miiran.com/blog/%d9%85%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%86-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%db%8c%da%a9%db%8c-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c/

  • تسک میران
  • ۰
  • ۰

شیائومی هر ساله تعداد بالایی از مدل های گوشی های هوشمند خود را رونمایی می‌کند تا به عنوان جدیدترین گوشی ها مشخص شوند. در 25 سپتامبر سال 2020، نرم افزار موبایل شیائومی پکن از ثبت طراحی یک اختراع جدید در سیستم طراحی بین المللی لاهه (پایگاه طراحی صنعتی مالکیت معنوی جهانی (WIPO) رونمایی کرد. با انتشار اسناد و مدارکی در تاریخ 15 اکتبر 2021 میلادی مشخص شد، این گوشی هوشمند دوباره طراحی شده تا با جدیدترین گوشی های شیائومی ۲۰۲۲ به بازار آید؛ هرچند هنوز مشخص نیست که این گوشی متعلق به پرچم داران شیائومی است یا میان رده ها؟

زمان و مدل پتنت جدید شیائومی

از طرف دیگر طرفداران شیائومی منتظر هستند تا از زمان رونمایی از این گوشی که هنوز نامی ندارد، مطلع شوند؛ اما این تاریخ هنوز مشخص نشده است. همچنین سوالی که این گوشی جدید شیائومی متعلق به کدام دسته از گوشی های شیائومی می‌باشد، یکی دیگر از کنجکاوی های طرفداران است که برخی آن را ادامه مسیر گوشی شیائومی 12 (Xiaomi 12) می‌دانند.

شیائومی یا ردمی؟

با توجه به تمام نکاتی که گفته شد، پتنت جدید از گوشی هوشمند جدید شیائومی هنوز در دسته خاصی قرار نمی‌گیرد. از آن جا که امسال گوشی های شیائومی توسط این کمپانی با حذف نام می، به دسته های شیائومی و ردمی تقسیم شدند و با توجه به موارد ذکر شده درباره پتنت جدیدترین گوشی شیائومی، به نظر می‌آید باید این گوشی را از جمله گوشی های شیائومی پرچم دار نامید.

منبع:https://miiran.com/blog/%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C/

  • تسک میران
  • ۰
  • ۰

با توجه به خبری که در چند ساعت اخیر به دست آمده، ممکن است گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو (Xiaomi Redmi Note 11 Pro)، میان رده های شیائومی باشد که به بازار می‌آید. تسک میران به نقل از سایت GSMArena مشخصات این گوشی هوشمند را این گونه بیان می‌نماید:

خاکستری و رنگ های دیگر

تا این لحظه رنگ خاکستری برای گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو در میان طرفداران مشخص شده است، اما با توجه به رنگ های گوناگون انواع گوشی شیائومی، احتمال تولید دیگر رنگ ها نیز بسیار بالاست.

قیمت گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو

بر اساس این اطلاعات، ممکن است قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو مانند نسل پیشین خود و گوشی ردمی نوت 10 پرو (Xiaomi Redmi Note 10 Pro) از ۲۴۵ یورو تا ۳۳۰ یورو در اروپا تعیین گردد. همچنین با توجه به این که میان رده قبلی شیائومی در ماه مارس ۲۰۲۱ رونمایی شد، احتمال دارد ردمی نوت ۱۱ پرو شیائومی نیز در اوایل سال آینده میلادی به بازار آیند تا به عنوان جدیدترین گوشی های شیائومی ۲۰۲۲ شناخته شوند.

منبع:https://miiran.com/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-%d9%86%d9%88%d8%aa-11-%d9%be%d8%b1%d9%88/

  • تسک میران
  • ۰
  • ۰

شرکت تسک میران برای خرید گوشی شیائومی راه های متفاوتی را در مقابل خریداران قرار داده است. راه هایی که برای خرید گوشی شیائومی با گارانتی تسک میران وجود دارند، عبارتند از: خرید عمده گوشی شیائومی، خرید آنلاین گوشی شیائومی به صورت جزئی از سایت می ایران یا مراجعه حضوری به فروشگاه خیابان قیطریه تهران. اما هر کدام از این مسیرها چگونه مشتریان را به درخواست خویش نزدیک تر می‌نمایند؟

چگونه می‌توان به این فروشگاه ها اعتماد کرد؟

در سراسر ایران، فروشگاه های وجود دارند که گوشی شیائومی را با گارانتی تسک میران به صورت عمده خریداری می‌نمایند. برای این کار شخص حقیقی یا حقوقی با ارائه مدارک رسمی خود، مورد ارزیابی شرکت تسک میران قرار گرفته و این شرکت پس از بررسی و تأیید مدارک، جدیدترین گوشی های شیائومی را به صورت عمده و با فاکتور رسمی به خریداران عمده عرضه می‌کند. بنابراین تمام فروشندگان دیگری که در سراسر ایران گوشی شیائومی را با گارانتی تسک میران به فروش می‌رسانند، مراحل لازم برای تأیید صلاحیت خود از جانب شرکت تسک میران پیموده‌اند تا جای هیچ گونه نگرانی برای مشتریان باقی نگذارند.

با توجه به خدمات پس از فروش مطلوبی که تسک میران برای گارانتی شیائومی خود ارائه می‌دهد و قیمت و کیفیت گوشی های شیائومی، فروشندگان عمده نیز علاوه بر مشتریان و طرفداران گوشی های هوشمند این برند، به دنبال دریافت تلفن های شیائومی با گارانتی تسک میران می‌باشند. دلیل این امر رضایت مشتری با ارائه بهترین گوشی های شیائومی در کنار آرامشی است که از خدمات پس از فروش تسک میران به دست می‌آید.

منبع:https://miiran.com/blog/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%b9%d9%85%d8%af%d9%87-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c/

  • تسک میران
  • ۰
  • ۰

به تازگی اطلاعات مختصری از گوشی های جدید سری K شیائومی با نام گوشی های شیائومی ردمی کی 50 (Xiaomi Redmi K50)، ردمی کی 50 پرو (Xiaomi Redmi K50 Pro) و ردمی کی 50 پرو پلاس (+Xiaomi Redmi K50 Pro) به دست آمده که نمایندگی تسک میران این ویژگی ها را در ادامه ارائه می‌دهد:

زمان و قیمت احتمالی گوشی های سری ردمی کی ۵۰

اگرچه زمان رونمایی از گوشی ردمی کی ۵۰ مشخص نشده است، اما با توجه به شایعات رونمایی از مدل پروی آن در ۲۲ ماه مارس ۲۰۲۲، شاید این گوشی نیز در این تاریخ یا کمی زودتر به عنوان جدیدترین گوشی های شیائومی سال ۲۰۲۲ معرفی شود. همچنین احتمال دارد با توجه به قیمت گوشی جدید شیائومی ردمی کی ۵۰ پرو که از ۶۰۰ تا ۷۰۰ دلار آغاز خواهد شد، گوشی ردمی کی ۵۰ ارزان تر قیمت گذاری شود.

منبع:https://miiran.com/blog/%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-%da%a9%db%8c-50/

  • تسک میران
  • ۰
  • ۰

اگر قصد خرید گوشی هوشمندی را دارید که ویژگی های آن در میان گستردگی انوع گوشی شیائومی دلیل تردید شما گشته، توجه به نکاتی که تسک میران برای خرید گوشی شیائومی در رابطه با قیمت گوشی شیائومی ارائه داده است، می‌تواند کمک کننده باشد:

  • ابتدا توجه داشته باشید که گوشی را برای چه هدفی تهیه می‌کنید.
  • بودجه خود را در نظر بگیرید.
  • به گارانتی و خدمات پس از فروشی که گوشی را شامل می‌شود، دقت نمائید.
  • طراحی و راحتی گوشی را فراموش نکنید.

به طور کلی باید گفت گوشی های شیائومی با تنوع خود، حق انتخاب شما را بالا می‌برند. اگر فردی هستید که تنها قیمت گوشی را مدنظر قرار می‌دهید، فراموش نکنید میان رده های شیائومی بر اساس کیفیت دوربین معمولی اما رو به بالای خود و ظرفیت های متوسط در کنار میانگین میزان شارژ، گوشی های خوبی برای قرارگیری در سبد خرید شما می‌باشند. اگر قیمت در درجه آخر انتخاب شماست، شیائومی با سری میِ خود قابلیت های بسیاری را چون دوربین بسیار با کیفیت و پردازنده فوق العاده به شما ارائه می‌دهد. همچنین ویژگی چون شارژ توربو و هایپر شارژ شیائومی در گوشی های شیائومی سری می بیشتر به کار می‌روند که قیمت آن ها را افزایش می‌دهند.

یک بررسی سریع در مورد گوشی های پوکو نشان می‌دهد که کیفیت پرچم داران با قیمتی مناسب تر در این گوشی ها قابل یافتن است. حد واسط بودن بین ردمی ها و می ها، پوکوهای شیائومی را به گوشی های ارزان، با کیفیت و مناسب برای تمام سلیقه ها و کاربردها تبدیل ساخته است.

منبع:

https://miiran.com/blog/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c/

  • تسک میران
  • ۰
  • ۰

شاید برای شما هم جالب باشد که بسیاری از طرفداران شیائومی بر اساس اطلاعات و گاه حدسیات خود، مشخصات گوشی های جدید شیائومی را پیش‌بینی می‌نمایند که در بسیاری از موارد، این گمانه زنی ها به حقیقت می‌پیوندند. اکنون که در حدود یک سال از تولید گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 ان اف سی (Xiaomi POCO X3 NFC) می‌گذرد، بسیاری از طرفداران شیائومی در انتظار تولید گوشی جدید نسل ایکس پوکوی شیائومی هستند. بنابراین طرفداران می، نسل بعدی پوکو ایکس های شیائومی را گوشی پوکو ایکس 4 (Xiaomi POCO X4) معرفی می‌کنند.

در انتظار ظرفیتی بالاتر باشید!

به نظر می‌رسد باتری گوشی شیائومی پوکو ایکس 4 نسبت به نسل قبل با ظرفیت بیشتری ساخته شود. چرا که ظرفیت باتری گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 NFC، 5100mAh بود که با توجه به نیاز به حفظ شارژدهی زیاد باتری در گوشی های گیمینگ، باتری گوشی جدید پوکو میزان بیشتری از انرژی یعنی 6000mAh را ذخیره نماید.

منبع: https://miiran.com/blog/%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-%d9%be%d9%88%da%a9%d9%88-%d8%a7%db%8c%da%a9%d8%b3-4/

  • تسک میران
  • ۰
  • ۰

دو گوشی از یک خانواده با ویژگی هایی بسیار متفاوت

در چند روز گذشته برخی خبرگزاری های تکنولوژی، از به بازار آمدن گوشی جدیدی از سری پوکو با نام شیائومی پوکو ام 4 5 جی (Xiaomi POCO M4 5G) خبر دادند. با وجود اطلاعات ضد و نقیضی که به دست آمده، تسک میران در یک بررسی کلی شباهاتی میان این اخبار با یکدیگر یافته تا نخستین مشخصات احتمالی پوکو ام 4 5G را اعلام نماید.

پوکو ام 4 5G ادامه ای برای نخستین گوشی های پوکو

همانند دیگر گوشی های شیائومی که به تازگی به بازار آمده‌اند، نسخه‌ اندروید ۱۱ برای مدل پوکو ام 4 5G نیز در نظر گرفته شده که با MIUI 12.5 یا MIUI 13 سازگار خواهد بود. اما آن چه دلیل برتر بودن گوشی شیائومی پوکو ام ۴ نسبت به اکثر گوشی های پوکو شناخته می‌شود، اتصال به نسل جدید اینترنت گوشی یعنی اینترنت 5G است.

منتظر کدام پوکوها در ۲۰۲۲ باشیم؟

با وجود اخباری که در ارتباط با تولید گوشی های پوکو ایکس 4 (Xiaomi POCO X4) و پوکو ایکس 4 پرو (Xiaomi POCO X4 Pro) نیز شنیده می‌شود، باید منتظر بود تا از سوی منابع رسمی شیائومی مشخص گردد که کدام یک از پوکوهای این شرکت در سال آینده میلادی به بازار می‌آیند.

منبع: https://miiran.com/blog/%d9%be%d9%88%da%a9%d9%88-%d8%a7%d9%85-4-5-%d8%ac%db%8c/

  • تسک میران
  • ۰
  • ۰

شیائومی ۱۲ بالاترین کیفیت دوربین را خواهد داشت!

به احتمال بسیار زیاد در سال جدید میلادی گوشی شیائومی 12 (Xiaomi 12) به عنوان پرچم داران جدید شیائومی به بازار خواهد آمد؛ بنا بر نظر کارشناسان و طرفداران، گوشی شیائومی 12 با سه دوربین و بالاترین کیفیت دوربین اصلی تاکنون یعنی 200MP تولید خواهد شد. سه زیرمجموعه این پرچمدار شیائومی با نام های شیائومی 12، شیائومی 12 پرو (Xiaomi 12 Pro) و شیائومی 12 اولترا (Xiaomi 12 Ultra) که احتمالاً با دوربین های فوق عریض و ماکروی 50MP ساخته شود، برای انقلاب در عکاسی باگوشی های هوشمند به بازار آیند.

اهمیت نسل ۵ جی افزایش می‌یابد!

در سال آینده باید در انتظارمیان رده هایی باشیم که اینترنت ۵ جی را پشتیبانی می‌نمایند. طبق شنیده ها پس از تجربه شیائومی در ساخت گوشی ردمی نوت 10 5 جی (Xiaomi Redmi Note 10 5G)، گوشی شیائومی ردمی نوت 9 5G (Xiaomi Redmi Note 9 5G) با ویژگی هایی مشابه با ردمی نوت ۹ و قابلیت اتصال به اینترنت ۵ جی، در سال ۲۰۲۲ تولید می‌شود.

میان رده های شیائومی به شماره ۱۱ می‌رسند!

به نظر می‌رسد میان رده های گوشی های شیائومی در سال 2022 با نام ردمی نوت 11 (Xiaomi Redmi Note 11) به بازار آیند که بر اساس نظر طرفداران شیائومی احتمال برخورداری این گوشی از ظرفیت باتری 5100mAh و شارژ سریع 67 وات مانند ردمی نوت 10 پرو 5 جی شیائومی (Xiaomi Redmi Note 10 Pro 5g) و پردازنده کوالکام بهره مند گردد.

منبع:

https://miiran.com/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-2022/

  • تسک میران
  • ۰
  • ۰

بسیاری افراد از قدمت MIUI پیش از تولید گوشی های شیائومی آگاه نیستند. اما خط تولید ده ساله‌ی گوشی شیائومی و محصولات هوشمند دیگر در کنار استفاده از سیستم ‌عامل اندروید، باعث گسترش رابط کاربری MIUI شد تا آن‌جا که تعداد کاربران آن به 400 میلیون نفر در جهان رسید. با این وجود نباید فراموش کرد ویژگی‌های خلاقانه در این رابط کاربری تکمیل‌کننده‌ی نسخه های گوناگون اندروید بوده است.

MIUI با پیشرفت زمان تغییر کرده و بهبود می‌یابد. اگرچه پیش از گوشی های شیائومی رابط کاربری MIUI در گوشی‌هایی چون Nexus One استفاده می‌شد، اما این رابط کاربری براساس ساختار و سخت‌افزار گوشی های شیائومی پیشرفت کرده و بهتر و کارآمدتر شد. اکنون MIUI با جدیدترین نسخه‌ی رابط کاربری خود یعنی و MIUI 12 و MIUI 12.5 گامی جدید در صنعت تولید کالاهای هوشمند ایجاد کرده است.

MIUI حریم خصوصی شما را حفظ می‌کند!

در صورتی که برنامه‌ای جدید بر گوشی شیائومی و یا گوشی‌های دیگر با رابط کاربری MIUI 12 یا نسخه‌های جدیدتر آن نصب شود، درخواست‌ برای دسترسی به میکروفون، دوربین یا مکان با فونتی بزرگ ظاهر می‌گردد. پس از راه‌اندازی برنامه‌ها سوال امنیتی برای دسترسی به این موارد نیز پرسیده می‌شود که پیام “سیم خاردار” نام دارد. همچنین در رابط کاربری مذکورهشدار Flair، به محض دسترسی به ابزارها برای گرفتن اجازه‌ی دسترسی نمایان می‌گردد.

همچنین هنگامی که شخص سومی تلاش کند تا به تماس‌ها یا پیام‌های شما دست یابد، برای حفظ حریم خصوصی پیام‌های خالی پیش‌فرض ارسال می‎گردند.

منبع:https://miiran.com/blog/%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b7-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%db%8c-miui/

  • تسک میران