نمایندگی رسمی شیائومی

۱۳ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اندازه صفحه نمایش پوکو ایکس 3 ان اف سی DotDisplay و FHD+ با رزولوشن 2400x1080 مشخص شده است. 120 هرتز نرخ نوسازی زیاد برای گوشی های گیمینگ و سرعت بالای نمونه برداری لمسی این گوشی دلیلی برای انتخاب آن جهت انجام بازی یا تماشای فیلم می‌دهد.

در صورت کم بودن فضای ذخیره سازی، با یک کارت حافظه می‌توانید مشکل را برطرف نمائید.

گوشی پوکو ایکس 3 NFC با وجود حسگر تشخیص چهره، گوریلاگلس5، ناچ صفحه نمایش، اتصال به اینترنت 4G و گارانتی شیائومی در کنار ویژگی هایی که ذکر شد، توانسته به رتبه بالائی از نظر کاربران دست یابد. بنابراین اگر یک گوشی برای تجربه صوتی و بصری با کیفیت بالا نیاز دارید، پوکو ایکس 3 NFC به شما در داشتن بهترین حس آن کمک می‌نماید.

منبع: تسک میران

https://miiran.com/blog/%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-%d9%be%d9%88%da%a9%d9%88-%d8%a7%db%8c%da%a9%d8%b3-3-%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d9%81-%d8%b3%db%8c/

 

تعداد بازدید : 0

  • تسک میران
  • ۰
  • ۰

شرکت چینی شیائومی در سال 2011 برای اطمینان خاطر مشتریان با گوشی های اقتصادی و گارانتی شیائومی پا به عرصه گذاشت تا در کم تر از ده سال به محبوب ترین برند گوشی در جهان تبدیل شود. دلیل این محبوبیت تولید بهترین گوشی های شیائومی با قیمت مناسب شمرده می‌شود تا همه با پرداخت هزینه ای کم به امکانات بالای گوشی هوشمند دست یابند.

تنوع در گوشی های شیائومی جهت ارائه بهترین کیفیت با قیمت مناسب برای تعداد بالای کاربران می‌باشد. بنابراین هدف شیائومی جلب رضایت مشتریان بسیاری در جهان است تا با فروش بالای این گوشی ها با گارانتی شیائومی اصل و به قشر متوسط جامعه، آنان را خشنود سازد. چراکه خشنودی مشتریان باعث گسترش فروش مجازی و رشد عرضه تلفن های هوشمند متناسب با تکنولوژی روز می‌گردد تا تمامی افراد یک جامعه از بهترین امکانات و کیفیت با کم ترین هزینه برخوردار شوند.

  • تسک میران
  • ۰
  • ۰

فروش بالای شیائومی در سال های اخیر نیز حاکی چنین موضوعی می‌باشد. عرضه گسترده گوشی های هوشمند با گارانتی رسمی شیائومی در سراسر جهان و فروش بالای آن ها نشان داده که شیائومی بهترین ها را تولید می‌نماید.

تسک میران پرفروش ترین گوشی های شیائومی را با توجه به فروش جهانی آن ها از میان تمام سری های تولید شده با نام های میان رده، پرچم دار و پوکوها شناسایی ساخته است. گزارش های گوناگونی مبنی بر محبوب ترین و بهترین گوشی های شیائومی از نظر کاربران در سال میلادی 2021 منتشر شده که گوشی های شیائومی می 11( Xiaomi Mi 11) ، شیائومی پوکو ایکس 3 ان اف سی (Xiaomi POCO X3 NFC) و شیائومی ردمی نوت 10 پرو (Xiaomi Redmi Note 10 Pro) را در سطر این لیست قرار داده‌اند.

با توجه به آن چه گفته شد، گوشی های شیائومی در سال 2021 در میان علاقه مندان همچنان از جایگاه مناسبی برخوردار هستند و انتظار می‌رود تا پایان سال میلادی این گوشی ها، در رتبه های خود باقی بمانند.

منبع: 

https://miiran.com/blog/%d9%85%d8%ad%d8%a8%d9%88%d8%a8-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c/

  • تسک میران
  • ۰
  • ۰


برای بسیاری بهترین گوشی شیائومی با قیمت مناسب تعریف می‌شوند. از طرفی  بهترین گوشی های اقتصادی باید علاوه بر گارانتی گوشی شیائومی، امکاناتی دیگر نیز داشته باشند. برای مثال Xiaomi Redmi 9T گوشی شیائومی ردمی 9 تی قیمت مناسب را با یکی از بهترین باطری در گوشی های شیائومی تلفیق کرده است. یا گوشی شیائومی پوکو ایکس 3  Xiaomi POCO X3 با پردازنده‌ی قوی، توانسته خود را در به عنوان یکی از بهترین مدل گوشی شیائومی برای گیمرها معرفی کند. یکی دیگر از اعضای مجموعه‌ی پر فروش ترین گوشی شیائومی امروزه گوشی شیائومی می 10 تی پرو  Xiaomi Mi 10T Pro  است که با وجود گذشت حدود دو سال از عرضه، با دوربین‌های سه‌گانه‌ی خود و دوربین اصلی 108MP ، هنوز یکی از بهترین پرچم داران گوشی شیائومی شناخته می شود.


اما بهترین گوشی های شیائومی بنا بر قیمت گوشی های شیائومی، کاربرد گوشی های شیائومی و امکانات گوشی های شیائومی و نیز خدمات پس از فروش  گوشی های شیائومی از دید هر کس تفاوت دارند.

منبع:

https://miiran.com/blog/%d9%be%d8%b1%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c/

  • تسک میران
  • ۰
  • ۰

در یک دسته‌بندی کلی و آشنا برای همگان، گوشی‌های شیائومی را می‌توان به سه مجموعه‌ی گوشی‌ شیائومی پوکوXiaomi POCO، شیائومی ردمی  Xiaomi Redmiو شیائومی می  Xiaomi Miتقسیم کرد. تاکنون قدرت هر یک از این مجموعه‌ها در زمینه‌ای نسبت به گروه دیگر، بیشتر بوده است.

شیائومی همیشه در تلاش است بهترین گوشی اقتصادی و کاربردی را برای کاربران تولید کند. بر این اساس با قرار دادن تنوع در کیفیت دوربین گوشی‌ های شیائومی، بهترین پردازنده در گوشی های شیائومی نیازهای مخاطبان را برطرف می سازد.

منبع:

https://miiran.com/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c/

  • تسک میران
  • ۰
  • ۰


بهترین انتخاب برای خرید گوشی هوشمند که بتواند همگام با پیشرفت روزافزون تکنولوژی قدم بردارد، چیست؟ این پرسش ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده و شرکت های تولید گوشی های هوشمند را برای پاسخ به این سوال واداشته تا همواره موبایل های جدیدی را طراحی و تولید ‌نمایند. شرکت شیائومی نیز در این مسیر سعی دارد با ارائه جدیدترین گوشی های شیائومی، تجربه بی نظیری را برای خریداران خلق نماید. 

 


بنابر آن چه گفته شد دلایلی متفاوتی برای انتخاب شیائومی به عنوان گوشی هوشمند وجود دارد. از توجه به رنگ و طراحی تا تعداد دوربین، کیفیت صفحه نمایش، انواع باتری و قیمت عوامل اثرگذاری در انتخاب گوشی شیائومی برای خرید هستند. اما نکته ای که باید به عنوان مهم ترین ویژگی در نظر گرفته شود، خرید گوشی شیائومی با گارانتی معتبر برای دریافت خدمات مطلوب می‌باشد.

 

 

منبع:

https://miiran.com/blog/%da%86%d8%b1%d8%a7-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-%d8%a8%d8%ae%d8%b1%db%8c%d9%85/

 

  • تسک میران
  • ۰
  • ۰


قیمت گوشی یکی از ویژگی‌ هایی است که در تصمیم خریداران گوشی بسیار اهمیت دارد. بسیاری بر این باورند که با پرداخت قیمت پائین، موبایلی به دست می‌آورند که نسبت به گوشی‌ های دیگر از لحاظ فنی پائین تر است. اما باید گفت این تصور با وجود گوشی های شیائومی کمی تغییر کرده و این شرکت با ارائه ارزان ترین گوشی های شیائومی همراه با بهترین کیفیت، قدرت و طراحی، گامی جدید در تولید گوشی های هوشمند برداشته است. اثبات چنین ادعایی را می‌توان در تولید بی نظیر گوشی شیائومی پوکو یافت که به کاربران اجازه می‌دهد گوشی ارزان را همراه با بهترین کیفیت داشته باشند. اما چه ویژگی هایی باعث شده پوکوها از پرفروش ترین گوشی های شیائومی باشند؟


سبک متفاوت طراحی در انوع گوشی پوکو
گرچه تنوع گوشی های پوکو نسبت به دیگر گوشی های شیائومی کم تر است، اما عملکرد بی نظیر آن ها باعث شده شیائومی خط تولید این گوشی ها را به صورت مجزا در دسته ای متفاوت قرار دهد؛ به این دلیل که پوکوها مرز میان بهترین میان رده های شیائومی و بهترین پرچمداران گوشی شیائومی هستند.

 

منبع: تسک میران
 

  • تسک میران
  • ۰
  • ۰


گوشی شیائومی مدل ردمی 10 پرایم (Xiaomi Redmi 10 Prime) آخرین مدل سری ردمی 10 شیائومی است که در تاریخ 13 شهریور در هند رونمایی شد. با توجه به مشخصات که گوشی شیائومی ردمی 10 پرایم دارد، از ارزان ترین مدل گوشی شیائومی میان رده تلقی می‌شود.
هر چند تصور می‌شد این مدل گوشی شیائومی به عنوان یکی از جدیدترین گوشی های شیائومی در سال 2022 در نظر گرفته شود، اما با رونمایی این گوشی در چند ماه پایانی این سال میلادی، آن را به عنوان یکی از جدیدترین گوشی های شیائومی درسال 2021 معرفی کرد.


جمع بندی: گوشی شیائومی ردمی 10 پرایم با وجود قابلیت هایی چون ظرفیت بالای شارژ، جایگاه حافظه اختصاصی، اتصال به اینترنت 4G، سرعت پردازش متوسط و وجود 4 دوربین با کیفیتی متناسب برای کسانی که گوشی را تنها برای استفاده روزمره می‌خواهند، یکی از میان رده هایی است که احتمال دارد به ایران وارد شود. 

 

منبع: تسک میران

  • تسک میران
  • ۰
  • ۰

بر اساس درخواست کاربران تسک میران بررسی عوامل تأثیرگذار در انتخاب گوشی شیائومی ، در این مطلب انجام می‌گیرد. انواع گوشی شیائومی باعث شده تا هنگام خرید آن ها سوالات متفاوتی به وجود آید. این تنوع علاوه در رنگ و ظاهر، در سخت افزار و حافظه گوشی، کیفیت دوربین خود را نشان می‌دهند. بنابراین بهترین گوشی های شیائومی بر اساس این نکات شناخته می‌شوند


جمع بندی: بهترین گوشی از دید هر کس و نقظه نظر هر فرد متفاوت است؛ برخی به دنبال ارزان ترین گوشی شیائومی هستند و برخی به دنبال پاسخ این سوال که گوشی خود را از کدام گارانتی بخرم؟ اما آن چه که مشخص می‌باشد، توجه به هدف اصلی از خرید گوشی شیائومی است. با توجه به آن چه گفته شد، اگر شما به دنبال بهترین گوشی شیائومی برای گیمینگ هستید گوشی مانند پوکو ایکس 3 یا پردازنده و نمایشگری قوی می‌تواند انتخاب خوبی باشد. اگر روزانه حجم بالایی از فایل ها، برنامه ها و یا تصاویر را دریافت می‌کنید، بالا بودن حافظه را مورد توجه قرار دهید و اگر عکاسی اولویت شماست با توجه به بهترین کیفیت و امکانات دوربین گوشی شیائومی، آن را تهیه نمائید.

 

منبع:

https://miiran.com/blog/راهنمای-خرید-گوشی-شیائومی/

  • تسک میران
  • ۰
  • ۰

با توجه به اختلاف قیمت این دو گوشی با یکدیگر، شاید قیاس خیلی درستی نباشد، اما بنا به در خواست کاربران عزیز این مقایسه انجام شده است. از آن جا که با حرکت رو به ‌جلوی تکنولوژی، هر روز گوشی‌ های جدیدی تولید می‌‌شوند، تولید جدیدترین گوشی های شیائومی نشان دهنده‌ی همگام بودن شرکت شیائومی با علم و فنآوری و همراه با گسترش نیازهای مخاطبان است. گارانتی رسمی شیائومی نیز در کنار این ویژگی‌ها، تجربه‌ی داشتن یک گوشی جدید و بروز را برای مخاطبان لذت بخش می‌کند.

 

شیائومی می 11 لایت؛ خاص، جدید و پرفروش
یکی از جدیدترین مدل گوشی‌ های شیائومی شیائومی می 11 لایتXiaomi Mi 11 Lite  است که در تاریخ  17 آپریل 2021 به بازار آمد. این گوشی به همراه جدیدترین مدل سری می 11 شیائومی، عرضه شد و خیلی زود در دسته‌ی پرفروش‌ ترین گوشی های شیائومی در سال 2021 قرار گرفت، اما گوشی شیائومی برای رسیدن به این جایگاه مسیری طولانی در رقابت داشته است؛ چرا که باید با یکی از محصولات سامسونگ یعنی گلکسی اس 21/5 جی Samsung Galaxy S215G  رقابت می کرده است. در این مطلب فرق بین شیائومی می 11 لایت و سامسونگ گلکسی اس 215G  بررسی می شود.

 

منبع:

شیائومی-می-11-لایت-و-سامسونگ-گلکسی-اس-21/https://miiran.com/blog/

  • تسک میران