نمایندگی رسمی شیائومی

۳ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نمایندگی شیائومی

گوشی شیائومی در سالهای اخیر، علاقهمندان بسیاری را جذب خود کرده است. این علاقه به ایران هم وارد شده و شرکت تسکمیران توانسته در تأمین نیازهای کاربران در این زمینه نقش مهمی ایفا کند به عنوان نمایندگی رسمی شیائومی. در ادامه آنچه که موجب چنین آوازهای گشته، شرح داده خواهد شد:

تسکمیران با ویژگیهای یک نمایندگی خوب

اولین شرط خرید برای اکثریت مردم، قیمت مناسب محصول است. اما قیمت مناسب نیاز به مکملی بهنام خدمات پس از فروش شیائومی برای تهیهی کالاهای این شرکت دارد. گارانتی محصولات شیائومی با عنوان تسکمیران، این خدمات را بهینهتر کرده است.  راحتی در خرید، نکتهی دیگری است که تسکمیران را در صدر واردکنندگان شیائومی قرار داده است.

چرا تسکمیران برترین است؟

شرکت تسکمیران بهعنوان واردکنندهی محصولات شیائومی در ایران و نمایندگی رسمی شیائومی، با هدف رضایت مشتری از کالاها و خدمات پس از فروش، همواره سعی دارد بهترین شرایط استفاده از دستگاههای هوشمند را ایجاد نماید. با توجه به اینکه این شرکت دارای نمایندگان فعال خدمات پس از فروش برای رسیدگی به موارد و راهنمائیهای لازم در سراسر کشور است، امتیاز

خدمترسانی تسکمیران روزانه در حال افزایش است.

 علاقهمندانی که در تهران سکونت دارند، میتوانند برای تهیه دستگاههای الکترونیکی شیائومی با مراجعه به  فروشگاه شیائومی در این شهر آنها را خریداری نمایند. در صورتی که در تهران سکونت ندارید و یا از طرفداران خرید اینترنتی میباشید، با مراجعه به فروشگاه اینترنتی میران و یا کلیک در اینجا، خریدی آسان را تجربه کنید.

چنانچه نیاز به راهنمائی و مشورت برای خریدی موثرتر دارید، با رفتن به سایت  www.miiran.com میتوانید در قسمت سوالات متداول از پاسخ پرسشهای  مشابه، بهرهمند شوید. همچنین در صورت نیاز به تعمیر گوشی شیائومی و یا دیگر محصولات این کمپانی به نزدیکترین نمایندگی شهر خود، مراجعه نمائید.

با دنبال کردن اینستاگرام شیائومی در ایران به آدرس @xiaomi.iranofficial   از تماشای عکسها و مدلهای محصولات لذت ببرید.همچنین اعضای خانوادهی تسکمیران با شماره 02142467 در ساعات اداری، پاسخگوی شما عزیزان هستند.

xiaomi

شرکت شیائومی (XIAOMI) یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مطرح محصولات الکترونیکی دنیا است که در سال ۲۰۱۴ محصولات این کمپانی تحت برند MI به بازار فناوری عرضه شد.

این کمپانی با برند MIدر دنیای  گوشیهای هوشمند شناخته شده و توانسته در سال ۲۰۱۷ جایگاه سومین تولید کننده گوشیهای هوشمند جهان را از آن خود کند. این شرکت در خصوص طراحی گوشیهای هوشمند، اپلیکیشنهای موبایل، لپتاپ و لوازم جانبی نیز فعالیت دارد.

برند «می» تولید محصولات مقرون بهصرفه با کیفیت جهانی را سر لوحه کار خود قرار داده و همچنین این برند در محصولات زندگی هوشمند از جمله اینترنت اشیاء، لوازم خانگی هوشمند و محصولات سرگرمی نیز در دنیا مطرح است.

نمایندگی رسمی شیائومی

 

شرکت تسک میران، نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش برند «می»، در روزهای پایانی سال ۹۶ با افتتاح مرکز خدمات پس از فروش، حضور قانونی خود را در بازار ایران اعلام داشت.

این شرکت همچنین در راستای  حمایت از حقوق مصرفکنندگان تمام  گوشیهای همراه خود را به صورت رجیستر شده به بازار عرضه کرده و با اعلام حمایت کامل خود از طرح رجیستری، آن را اقدامی موثر و تحسین برانگیز در جهت جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور میداند.

محصولات برند Mi برای نخستین بار در ایران با ضمانت تسک میران از طریق کمپین نوروز بازار بامیلو به صورت آنلاین و اختصاصی به فروش میرسددر روز اول این کمیپن همه موجودی یکی از محبوبترین مدلهای برند Miیعنی A۱ به فروش رفته استاین نشان میدهد بازار ایران برای کالاهای باکیفیت این برند کاملا مشتاق است.

 

 

  • تسک میران
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • تسک میران
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • تسک میران