نمایندگی رسمی شیائومی

  • ۰
  • ۰

با توجه به اختلاف قیمت این دو گوشی با یکدیگر، شاید قیاس خیلی درستی نباشد، اما بنا به در خواست کاربران عزیز این مقایسه انجام شده است. از آن جا که با حرکت رو به ‌جلوی تکنولوژی، هر روز گوشی‌ های جدیدی تولید می‌‌شوند، تولید جدیدترین گوشی های شیائومی نشان دهنده‌ی همگام بودن شرکت شیائومی با علم و فنآوری و همراه با گسترش نیازهای مخاطبان است. گارانتی رسمی شیائومی نیز در کنار این ویژگی‌ها، تجربه‌ی داشتن یک گوشی جدید و بروز را برای مخاطبان لذت بخش می‌کند.

 

شیائومی می 11 لایت؛ خاص، جدید و پرفروش
یکی از جدیدترین مدل گوشی‌ های شیائومی شیائومی می 11 لایتXiaomi Mi 11 Lite  است که در تاریخ  17 آپریل 2021 به بازار آمد. این گوشی به همراه جدیدترین مدل سری می 11 شیائومی، عرضه شد و خیلی زود در دسته‌ی پرفروش‌ ترین گوشی های شیائومی در سال 2021 قرار گرفت، اما گوشی شیائومی برای رسیدن به این جایگاه مسیری طولانی در رقابت داشته است؛ چرا که باید با یکی از محصولات سامسونگ یعنی گلکسی اس 21/5 جی Samsung Galaxy S215G  رقابت می کرده است. در این مطلب فرق بین شیائومی می 11 لایت و سامسونگ گلکسی اس 215G  بررسی می شود.

 

منبع:

شیائومی-می-11-لایت-و-سامسونگ-گلکسی-اس-21/https://miiran.com/blog/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی