نمایندگی رسمی شیائومی

  • ۰
  • ۰


قیمت گوشی یکی از ویژگی‌ هایی است که در تصمیم خریداران گوشی بسیار اهمیت دارد. بسیاری بر این باورند که با پرداخت قیمت پائین، موبایلی به دست می‌آورند که نسبت به گوشی‌ های دیگر از لحاظ فنی پائین تر است. اما باید گفت این تصور با وجود گوشی های شیائومی کمی تغییر کرده و این شرکت با ارائه ارزان ترین گوشی های شیائومی همراه با بهترین کیفیت، قدرت و طراحی، گامی جدید در تولید گوشی های هوشمند برداشته است. اثبات چنین ادعایی را می‌توان در تولید بی نظیر گوشی شیائومی پوکو یافت که به کاربران اجازه می‌دهد گوشی ارزان را همراه با بهترین کیفیت داشته باشند. اما چه ویژگی هایی باعث شده پوکوها از پرفروش ترین گوشی های شیائومی باشند؟


سبک متفاوت طراحی در انوع گوشی پوکو
گرچه تنوع گوشی های پوکو نسبت به دیگر گوشی های شیائومی کم تر است، اما عملکرد بی نظیر آن ها باعث شده شیائومی خط تولید این گوشی ها را به صورت مجزا در دسته ای متفاوت قرار دهد؛ به این دلیل که پوکوها مرز میان بهترین میان رده های شیائومی و بهترین پرچمداران گوشی شیائومی هستند.

 

منبع: تسک میران
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی