نمایندگی رسمی شیائومی

  • ۰
  • ۰

از زمانی که اینترنت ۵ جی به بهره برداری در کشورهای مختلف رسید، مطرح ترین کارخانه های ساخت گوشی درصدد قرار دادن این ویژگی منحصربه فرد در ساختار گوشی های خود برآمدند. یکی از موفق ترین این شرکت ها، شیائومی بوده که با طراحی گوشی هایی که نه تنها ظاهر زیبا، دوربین مناسب یا پردازنده و باتری قوی را در کیفیت ساخت گوشی های شیائومی مدنظر قرار داده، بلکه سرعت بالای اینترنت ۵ جی را در برخی از جدیدترین گوشی های شیائومی، تعبیه ساخته است.

خوب یا عالی بودن یک گوشی تنها با کیفیت دوربین مناسب و تبدیل آن به بهترین گوشی شیائومی برای عکاسی یا بهترین پردازنده در گوشی های شیائومی مشخص نمی‌شود. بلکه عامل دیگری چون ساختار متناسب با سریع ترین اتصال اینترنت نیز می‌تواند یکی از مهم ترین عوامل در خرید گوشی شیائومی نیز محسوب گردد.

بنابراین و با توجه به رشد اینترنت 5G در آینده نزدیک در ایران، هنگام خریداری یکی از تلفن های شیائومی به اتصالات آن نیز توجه نمائید تا بتوانید برای سال های طولانی از گوشی خود با اینترنت ۵ جی و گارانتی شیائومی استفاده کنید.

منبع: https://miiran.com/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-5-%d8%ac%db%8c/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی