نمایندگی رسمی شیائومی

  • ۰
  • ۰

شرکت تسک میران برای خرید گوشی شیائومی راه های متفاوتی را در مقابل خریداران قرار داده است. راه هایی که برای خرید گوشی شیائومی با گارانتی تسک میران وجود دارند، عبارتند از: خرید عمده گوشی شیائومی، خرید آنلاین گوشی شیائومی به صورت جزئی از سایت می ایران یا مراجعه حضوری به فروشگاه خیابان قیطریه تهران. اما هر کدام از این مسیرها چگونه مشتریان را به درخواست خویش نزدیک تر می‌نمایند؟

چگونه می‌توان به این فروشگاه ها اعتماد کرد؟

در سراسر ایران، فروشگاه های وجود دارند که گوشی شیائومی را با گارانتی تسک میران به صورت عمده خریداری می‌نمایند. برای این کار شخص حقیقی یا حقوقی با ارائه مدارک رسمی خود، مورد ارزیابی شرکت تسک میران قرار گرفته و این شرکت پس از بررسی و تأیید مدارک، جدیدترین گوشی های شیائومی را به صورت عمده و با فاکتور رسمی به خریداران عمده عرضه می‌کند. بنابراین تمام فروشندگان دیگری که در سراسر ایران گوشی شیائومی را با گارانتی تسک میران به فروش می‌رسانند، مراحل لازم برای تأیید صلاحیت خود از جانب شرکت تسک میران پیموده‌اند تا جای هیچ گونه نگرانی برای مشتریان باقی نگذارند.

با توجه به خدمات پس از فروش مطلوبی که تسک میران برای گارانتی شیائومی خود ارائه می‌دهد و قیمت و کیفیت گوشی های شیائومی، فروشندگان عمده نیز علاوه بر مشتریان و طرفداران گوشی های هوشمند این برند، به دنبال دریافت تلفن های شیائومی با گارانتی تسک میران می‌باشند. دلیل این امر رضایت مشتری با ارائه بهترین گوشی های شیائومی در کنار آرامشی است که از خدمات پس از فروش تسک میران به دست می‌آید.

منبع:https://miiran.com/blog/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%b9%d9%85%d8%af%d9%87-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی