نمایندگی رسمی شیائومی

  • ۰
  • ۰

به تازگی خبری که شنیده شد: “فیسبوک دیگر وجود ندارد!” بارِ این خبر برای بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی و تمام کسانی که در شبکه هایی چون اینستاگرام و توئیتر فعال هستند، بسیار سنگین می‌نماید. اما تسک میران به شما اطمینان می‌دهد، وجود نداشتن کمپانی مادری با نام فیسبوک به معنای حذف آن نیست؛ بلکه فیسبوک نام خود را به «مِتا» تغییر می‌دهد تا از شبکه های اجتماعی گوناگونی که زیرشاخه آن می‌باشند، جدا شود. رسانه فیسبوک دیگر رسانه کلی اکوسیستم نخواهد بود. دلیل این تغییر ایجاد تمایز ایجاد با دیگر برنامه هاست.

از اینستاگرام و فیسبوک تا متاورس

به عبارت دیگر، شرکت فیسبوک به زودی نام خود را تغییر می‌دهد تا از برنامه ها و رسانه های اجتماعی مختلف متمایز شود. به عنوان نمونه، اینستاگرام و واتس اپ که امروزه در دستگاه های متفاوتی مانند گوشی های شیائومی قابل دسترسی هستند، به قسمتی از متا تبدیل می‌شوند و دیگر بخشی از فیسبوک نخواهند بود. جالب این است که به نظر می‌رسد نام متا از نام آینده شرکت با عنوان “مِتاورس”(Metaverse) گرفته شده است.

منبع: https://miiran.com/blog/%d9%81%db%8c%d8%b3%d8%a8%d9%88%da%a9/

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی