نمایندگی رسمی شیائومی

  • ۰
  • ۰

مشخصات ظاهری مچ بند هوشمند ردمی پرو

مچ بند هوشمند ردمی پرو، صفحه نمایش 1.47 اینچی AMOLED دارد که می‌تواند حداکثر روشنایی 450 نیت را با نمایش 282 پیکسل در هر اینچ منعکس نماید. گلس این مچ بند 2.5 بعدی است. بدنه دستگاه از پلی کاپرولاکتام که نوعی پلاستیک می‌باشد و با الیاف شیشه تقویت شده، می‌تواند تا 50 متر زیر آب برود. همچنین بند این محصول جدید شیائومی از جنس سیلیکون نرم ساخته شده است.

ویژگی های سنجشی مچ بند هوشمند ردمی پرو

شتاب سنج، ژیروسکوپ و اندزه گیری ضربان قلب بر صفحه این مچ بند نمایش داده می‌شود. حسگر نوری خودکار جهت تنظیم روشنایی صفحه نمایش نیز در جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی قرار داده شده است.

با استفاده از این حسگر، دستگاه بیش تر از 110 نوع تمرین را تشخیص و نمایش می‌دهد که برطبق گفته سازندگان ردمی، 15 تمرین از آن ها حرفه ای هستند. در جدیدترین ساعت ها و مچ بند های شیائومی، شاهد اندازه گیری سطح اکسیژن خون SpO2 نیز هستیم. این ویژگی سال گذشته با وجود همه گیری COVID-19 در ساعت های شیائومی تعبیه شد. با این قابلیت، یکی از ساده‌ترین راه‌های بررسی وضعیت بدن در صورت ابتلا به بیماری کرونا مهیا گشته است.

 با تهیه این ساعت یا مچ بند جدید از نمایندگی شیائومی از قابلیت های بسیار آن شگفت زده می‌شوید!

منبع: https://miiran.com/blog/%d9%85%da%86-%d8%a8%d9%86%d8%af-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-%d9%be%d8%b1%d9%88/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی