نمایندگی رسمی شیائومی

  • ۰
  • ۰

در فصل سرما که شرایط آب و هوایی بسیار متغیر است، موجب می‌گردد تا افراد به دنبال ژاکتی بروند تا همواره آنان را گرم نماید. با توجه به پیشرفت روزمره تکنولوژی، شرکت شیائومی به تازگی دو مدل ژاکت هوشمند حرارتی مناسب برای فصل زمستان طراحی نموده است: ژاکت هوشمند حرارتی و ژاکت حرارتی برقی SUPIELD Aerogel.

توجه به تمام افراد

همان گونه که برای کاربران اثبات شده است، در خرید محصولات شیائومی جنسیت مهم نیست. چرا که شیائومی با تنوع طراحی به گونه‌ای عمل می‌نماید که سلایقی از جنسیت های گوناگون را در برگیرد. قابلیتی که در انواع گوشی های شیائومی با طراحی و رنگ های متفاوت قابل مشاهده است.

ژاکت هوشمند شیائومی با چه ویژگی هایی ساخته شده است؟

راه حل شیائومی برای گرم ماندن بدن کاربران، طراحی ژاکت هوشمندی است که از USB برای شارژ داخلی بهره می‌برد تا همیشه بتوان از سیستم الکتریکی آن برای گرم ماندن بهره برد. اما دیگر ویژگی این ژاکت استفاده از خروجی USB برای اتصال به پاوربانک است. با سیستم حرارتی تعبیه شده در این ژاکت قسمت های مختلف ژاکت به سرعت گرم می‌شوند.

منبع: https://miiran.com/blog/%da%98%d8%a7%da%a9%d8%aa-%d8%ad%d8%b1%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی